جلسه هیئت مشتاقان کربلا در مورخ 12/4/1391
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

جلسه ی هیئت مشتاقان کربلا در مورخ 12/4/1391با حضور بزرگان وبرخی از اعضای هیئت برگزار شد. در این جلسه راجع به مراسم نیمه شعبان و شب های قدر صحبت شد و جناب آقایان موسوی،چگینی و نادعلی برنامه های پیشنهادی خود را اعلام کردند و دیگر اعضا نیز با تمام  وجود برای انجام دادن این کارها اعلام آمادگی کردند.





:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
عکس درخواستی در تاریخ : 1391/4/12/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیزوب خوبی داری خوشحال میشم به منهم سر بزنی
اگه خواستی منو با اسم "بانک عکس" لینک کن و بعد هم خبرم کن تا لینکت کنم
منتظرم!!!!!!!!!!!!!!


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://blog‌‌‌‌le‌eh.com

<-CommentGAvator->
صالح در تاریخ : 1391/4/12/1 - - گفته است :
سلام دوست خوبم انصافا که وب خوبی داری من برات یه پیشنهاد دارم من یه سیستمی دارم که بهش میگن لینک باکس تو میتونی بری توش عضو بشی برا عضویت باید کدی که اخرش هست رو تو وبلاگت بزاری با این کار بازدیدت دوبرابر میشه تو چهارصد و پنجاه موتور جستجوی معروف از جمله گوگل و یاهو و بینگ عضو میشی پیجرنکت و رتبه الکسات هم بالا میره تازه کلی بازدید کننده هم به لینک هات میان انصافا می ارزه اگه میخوای پیشرفت کنی بهت پیشنهاد میکنم بیای تو این سیستم عضو شی راستی برا انتخاب متن وسطش کلیک کن منتظرت هستم برات ارزوی موفقیت میکنم
صالح.گوگل لینک
http://google-link.rzb.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: